30 Mayıs 2013 Perşembe

Dördüncü Hikayem



  • 86. Bölüm


Dedi sonra nasıl olsa eviniz bu şehirde
Olacak dedi Dolunayda evet anne
Dedi Dolunay çocuklar siz biraz dinlenin
Ben sizi Yemek hazır olunca uyandırırım
Dedi tamam anneciğim dedi Tarık'ta ve
Hemen Dolunay'ı kucağına aldı seni
Odama kucağımda götüreceğim itiraz
Etme tamam mı dedi Dolunayda tamam
Ama belin ne olacak dedi kilolu değilsin
Hem zayıfladın mı sen dedi Dolunayda
Biraz dedi aslında beş kilo vermişti neden
Verdiğini biliyordu aslında iki gündür hiç
Bir şeyi yemek istememişti ekmeğin arasına
Bir şeyler koyup yiyordu yediklerine dikkat
Etmiyordu bir aydır aç karna olan ilaçlarını
İçti odaya çıkınca bu beş kilonun nereye
Gitmiş olduğunu bana açıkla karıcığım dedi
Beş kilo küçümsenecek bir rakam değil dedi
Tarık Dolunay ben onları içimden söylemedim
Öyle değil mi dedi Tarık'ta evet hayatım dedi

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder