16 Mayıs 2013 Perşembe

Dördüncü Hikayem



  • 43. Bölüm 


Dolunay uyandığında Doğayı karşısında 
Gördü burada ne işin var dedi hemen 
Ve Tarık burada mı dedi Doğada evet 
Burada dedi ben ne yapacağım dedi 
Dolunayda ve doğrulmaya çalıştı işte 
O an sakın bunu denemeye kalkma 
Tatlı şey dedi birisi Dolunayda o anda 
Tarık dedi Tarık'ta evet ben dedi Ufuk
İse o anda içeri girdi bana öyle bakma 
Dedi ve ardından da konuşmaya devam 
Etti hastahanede sin merak etti seni ben
İse anlatmak zorunda kaldım dedi Ufuk 
Tamam dedi Dolunayda Doğa senin bir 
Suçun yok rahatla biraz dedi Dolunay 
Ufuk ben çıkabilecek miyim ya da dedi 
Tarık Doğayı evine yollar mısın dedi ve 
Tamam hadi ne dönüyor burada yenge 
Dedi Doğa Dolunayda lütfen çık Doğa 
Dedi Ufuk el koydu konuya hastamı 
Sıkmayın lütfen dedi tamam sonunda 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder