16 Mayıs 2013 Perşembe

Dördüncü Hikayem



  • 44. Bölüm


Öğreneceksin sonuçta ben hastayım dedi
Bir yıl içinde yürüyemeyeceğim dedi ve
Bu seninle ilgili değil yani kaza ile ilgisi yok
Dedi Ufuk'ta onayladı hemen kendisini
Tarık şimdi senden özür dilerim senin yanı
Başında kalmalıydım ama ben hemen bu
İşi halletmek istedim dedi Tarık'ta biliyorum
Tatlı şey Ufuk her şeyi anlattı dedi üç gün
Burada kalman gerek dedi Ufuk tamam dedi
Dolunay sonuçta üç gün tedaviden kurtulacak
Biriyim ben yaşasın dedi Dolunay ama ardında
Bir inleme bırakarak ben tedavi istiyorum dedi
Ardından sonunda güldü Ufuk sana ağrı kesici
Vermiyorum dedi çek bakalım bunları dedi ve
Kapı çaldı Ahmet bey içeri girdi baba dedi 
Dolunay ve özür dilerim dedi bu gün kendisi 
Dahil herkesi üzmüştü gözlerini kapattı ve 
Kendisini bu durumdan soyutlamak istedi
Oldu da hemen uykuya daldı hem annesini 
Görmek istiyordu tekrar ama olmadı yapamadı 


Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder