13 Mayıs 2013 Pazartesi

Dördüncü Hikayem



  • 35. Bölüm 


Dolunay Tarık'ın okuluna gitti ve 
Tabi ki kızları neredeyse bahçe
Ortasında dövecek gibi bakıyordu 
Tarık bunu gördü ve güldü yüksek 
Sesle sevgilim hoş geldin dedi ve 
Dolunayda şöyle ol yola gel dedi
Dolunayda güldü hadi yürüyüşe 
Dedi Dolunay ama bu gün senden 
Sonrada devam edeceğim ben Ufuk 
Öyle istedi bir saate çıkarttı zamanını 
Dedi ama yapmalıyım bunu çünkü...
İşte onlar bir hıçkırıkla sonlandı Tarık
Sevgilim bana bak senin yanındayım 
Dedi istediğin kadar ağlaya bilirsin 
Durdurmam seni ama yalnız benim 
Yanımda ağla olur mu diğer insanların 
Seni küçük görmesini seni üzmesini 
İstemiyorum dedi Tarık tamam o zaman 
Dinle dedi Dolunay ve başladı içindeki 
Şeyleri anlatmaya ben korkuyorum ve 
  
Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder