12 Mayıs 2013 Pazar

Dördüncü Hikayem



  • 31. Bölüm


Ve bu arada senin bana gösterdiğin
Yakınlık bir tuhaf ama bende senin
Düşündüğünü düşünüyorum dedi ve
Gönder tuşuna bastı ondan sonra
Babası gelene kadar uyumak istedi
Nasıl olsa yemekte var dedi sessize
Aldı telefonunu üç saat uyudu ödevi
Yoktu zaten hafta sonundan hepsini 
Yapmıştı uyandığında babasının eve 
Gelmesine bir saat vardı Dolunayda 
İyi dedi tam odadan çıkacakken ışık 
Gözlerini aldı telefonu aklına geldi o 
Anda açtı baktı Tarık'ı arayan kişi 
Özür dilerim uyurken sesini kapattım 
Duymadım aradığını dedi Dolunayda 
Mesajları da okumamışsın sen dedi
Tarık ne mesajı Tarık ben gözümü 
Açamamış durumdayım sen bana 
Ne diyorsun dedi Dolunay tamam 
Kızma aşağı in o zaman tatlı şey dedi

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder