22 Mayıs 2013 Çarşamba

Dördüncü Hikayem



  • 61. Bölüm


Fırat'ın hiç sesi çıkmıyordu eve geldiklerinden beri
Doğa ne oluyor oğlum dedi hemen Fırat'a ama ne
Bir cevap ve bir ifade vardı yüzünde ikisininde aynı
Anda telefonu çaldı Doğayı Tarık Fırat'ı da Efe
Arıyordu ikisi de salondan ayrıldılar alo ağabey ne
Var dedi Efe oğlum ben yarın çıkıyorum dedi ve
Fırat'ta şaşırarak ne dediğinin farkındasındır herhalde
Dedi evet dedi Efede ve direkt Dolunay'ın yanına
Gideceğim dedi seninle anlaşmıştık hani sen evine
Gidecektin dedi Efede halen öyle ama dedi ben
Dolunaydan özür dilemek istiyorum dedi Fırat ne
Halin varsa gör diyecekken Doğa hemen kapıyı açtı
Kiminle konuşuyorsan çabuk bırak ve benimle
Hastahaneye Dolunay'ın yanına gel dedi ve kapıyı
Kapattı Fırat ağabeyinin duymasını hiçe sayarak
Telefonu kapattı Efe bu Dolunayda kim dese de
Aklında bir tek Dolunay vardı yoksa dedi benim
Dolunayım mı bu kız dedi Fırat'ı tam tekrar arayacak
İken tamam dedi bir ses Efede içeri geçti nasıl olsa
Dedi  Doğa ve Fırat acilen hastahaneye vardılar çünkü

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder