18 Temmuz 2014 Cuma

SİL BAŞTAN


1...10. Kısım 

Tekrar yaşanan anlar vardır. Onun için ''kurtar beni'' dersin hayata. Kader ''hadi oradan'' dese de. Yolculuklar; insanın bilinmeze gitmesidir. Aslında! Bir; ''Neden?'' Diye sorar insan. İki; Gitmeyi kabullenmesi gerekir. Üç; Belki bu durum kaderinde yeni kapıları açacaktır. Dört; Onun için umutlu olmalı. Ancak; ben korkuyorum. Küçük cadı? Yine tatile çıkıyor çünkü. O değilde! Düşüncelerim değişir mi? İnsanların hayatları kesişebilir mi? Yaptığım şeyleri sorgulamaya başladım. Tamam! Benim hayatımı değiştirmediler. Ancak; karşımda duran kişinin hayatını? Ne durumda? Olursam, olayım! Karşımdaki kişi için. Ya da ''eşya'' diyor Batı. ''Televizyon'' diyorum bende. Ne? O kadar mı? Yok saydın kendini. Evet! ''O'' geldiğinde gözüm kimseyi görmez. İki santim dışarı gelmişti. Yastık! ''Oh'' dedi yüreğim. Günce yazmam yasaktı! Bende üzüntülerimi dışa vurdum. ''Aferin aşkıma'' demeyeceğim. Haksızsın çünkü. Hoşlandığım tek şey. Yazmaktı. Halende öyle. Senden çocuğum olsun mu? Ah! Pardon. O şarkıydı ama. Tam çıkış tarihini bilmesem de. Çok sevmiştim o şarkıyı. Galiba beni sevecek birini bekliyor muşum? Ergen olmama rağmen. Gel ne olursan ol. Yine gel! Arkadaşının, dostunun kardeşinin sorununu çözmek için. Onların yanında ol. Sana ihtiyacı varsa. İyi yüzünle yanında ol. Senin ''sevgilim''? Bunları ''söylediğine göre'' var. Bir şey desende. Yok! Sadece ''sordum'' rengim. Menüde gel var. yaşlılıkta gelinir mi? Zaman önemsizdir. Sonuçta! Gelinir ruhun gençtir. On dört bahar değil. Ya önemli olan. İyi olmak. İyilik yapmak. On dört baharda şarkıydı. Sen pek hatırlamazsın. Ama; hayat bu sonuçta. Kızma bana. Haklıyım. Bir; ne olur? Kendine kızma. İki; tek suçlu vardır. İçindeki ses. Şeytan biziz! Ona uyan. Delirdim. Evet! Bu düşünceler bitirdi. Beni! Herkes ben bir şey yapmadım der. Kim bilerek yapar! Uyku en gerekli eylem. Ama; istemiyorum. Neden? Bilmiyorum! Fakat: uyursam! Durumları kaçıracağım. Özledim! ''Seni diye şarkı söyleyeceğim. Bir tek seni değil. Okurlarımı, okumayı özledim. Yazıyorum. Ama; yayınlamayı özledim. Konuşmalarımızı özledim. ''Günaydın'' demeyi özledim. Her şeyi yak. İçinde istemediğin hangi duygu varsa. Onları yak. ''Beni'' yak demiş Sezen AKSU. Sözlerin kime ait olduğunu bulmak. Lazım! Merak ettim. İki gündür konuşmuyoruz. Konuşmamak, görmemek hayırlıdır! Demişler. Neden ki? Doğruluk payı var mı? 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder