20 Temmuz 2014 Pazar

LACİVERT


51....54. Kısım

Göz dedi ki; yalnızmış. Bende dedim ki ölene kadar böyle olmayacak. Aile çevre arkanda ama? İkizimiz yok. ‘’Bizi seven, koruyan, mutlu eden’’. Ama kimse yalnız yaşayamaz. Yanındayız ama yalnızsın dedim. Herkes yalnızdır. Onu buluna kadar. Göz? ’’Göreceli olan olguları, anlamamı sağlayan bir dost’’. Aileden çok, yanında olduğumuz kişiler vardır. Zaman geçirdiğimiz bizi en iyi anlayan kimseler. ‘’Sesim, gözüm, rüzgârım, poyrazım, görüntüm, meleğim, biriciğim, tanem’’. Bak hayat bana güzel. Kırıkları toplayacak kişiler çok. Ne? Nereye? Beş N, bir K kuralı. Çok hoşuma gidiyor. Merak etmek. Sorgulamak sormak. Geliştirir değiştirir insanı. Olaylar içinde, kişiler içinde geçerlidir. Her şey vardır yaşadığın zamanının içinde. Bir çikolata ye mutlu ol. Mutluluk ufak şeylerle gelir insana. Ufak hatalar hayatını değiştirir. Ufak şeyler yeni kişiler getirir. ‘’Ufak, ufak, değişir zaman’’ Saliselerde ufaktır. Ama etkilidir.’’ Yar’’ demek! İnanmak istemeyen bir gruptayım ben. İnanç görecelidir. Tamam, örf ve adet içindeki, Ahlak için olan daimdir. Ama inanmak görecelidir.

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder