25 Temmuz 2014 Cuma

LACİVERT


69. ... 74. Kısım

Sadece ben mi böyle düşünüyorum? ''Hayır'' diyor ruhum. Rüya olduğun zamanlarımda umut doluydum. Aşk vardı. Ama şimdi yok. Çıkmaz sokaklara girmiş. Çıkamamış. İzini kaybetmiş gibiyim. Dört duvara hapsettim kendimi. Üşüyorum. Soğuk bir odadayım çünkü. Bana yaşattığın güzel ve çirkin anılar için teşekkür ederim. Gerçekti o olaylar çünkü. Seni unutmamı engelleyen anılar istemiyorum. Unutmak! Olaylar hayatın ta kendisini yaşatır. Seninle yaşadığım olaylar beni değiştirmez. Her ayrılıkta bir hüzün vardır. Bekler seni. Suçum neydi? Zararlı olan her şeye. Evet. bende var demek mi? Hayır sadece alışamamak. Değiştirememek. Tamam o zaman bende suçsuzken suçlu olurum. Bir bakmışsın yaşam ve ölüm arasındaki zamanıma geri dönmüşüm. Bir gün sensiz ya da senli huzurlu bir yaşama başlarım. Araf'ta kalmadım. Sadece donuklaştı m. İmtihandadır her insan. Benli konuştum. Ama her insanın yerine konuştum. Zaman ya onunla ya da onsuz devam eder. Sonlanamaz. Deneyenler vardır. Onların kendi tercihi. Tercihler, seçimler seneleri. Sebepler günleri değiştirir. Hayal mi? Gerçek mi? Çelişkilerle birbirine karışır. Vardı yaşandı değil mi? Bitti mi? Hayır! Hiç bir şey bitmez. Neden mi? Sonsuz bir dünya da yaşıyoruz. Olaylar değişiktir. Tamam kabul. Biz onları dışlarız bazen. Ama gelişmemiz gerek. İzin vermeliyiz. Kişiler mi? Tamam kapımız açık. Ama ağabey abla kardeş olarak. Aferin sana. Neden dışlıyorsun kişileri?  Aşka kapılarımı kapattım çünkü. Hayat devam ediyor ama. Çalışacaksın belki. Şimdi mi? Evet okul bitmeden. Kendine güvenmeli her şeyi başarmalı insan sonuçta. Bende yapacağım. Evde durmayacağım. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder