4 Nisan 2016 Pazartesi

PİNOKYO


9 05 Kısım

Eyvah burcu gibi, yemek pasta yenemeyecek hadi ya! Yiyelim: açım ben aç diyebilmekte, özgürsün sen...Ben: dayak yemeden kalk o zaman o kanepeden der sevdiğin. Belki ve ben sana aşığım benimle salondan çıkıp, mutfağa gelir misin der. Bilirsin ki? O da çok acıkmıştır şu an. Kimse: benden korkuyorsun demez birbirine. Sen: bana tutkun sun der anca? Yemekler yendikten sonra! Sen dans etmek istersin, ama? O: üzgünüm bunu yapamam der. Senin için, çünkü ayağının hali bellidir. Lanet boran rüzgarı! Taşa çarpmam mı gerekirdi dersin sende? Her neyse! ''Hediyelerini beğendin mi'' der, belki sevdiğin. Haklı, onun varlığı! Ardından senin ona bakışların birbirinize hediyedir. Evet, ama! ''Reklam anons edecektim, ben ya'' dersin içinden. Gerçekçi tarafın: sen sus kız der, anılarınız yeter der.

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder