4 Nisan 2016 Pazartesi

PİNOKYO SOLO


10 00 Kısım

 ''Kızım kendine gel daldın'' der, adamın. ''Nasıl ha, tamam be'' dersin! Belki bu yazılanlar sadece hayaldi. Gerçekleşmeyi bekleyen, hedef haline gelebilir. ''Zamanla'' diye, buraya koyarsın. ''Okuyanlar gülsünler, bende yaşadım'' desinler diye? Yapamadıklarımı hedeflemek için, yazıya dökmüşlük. Çoktur bende! Hedef haline getirmek için beklenenler. Haklı olarak, buradaki kurguda? Birçok hedef oluştu. Uçuruma git, kişiler var mı diye? Var ya da yoksa bile! Eve dans ederek gel. Sevdiğini ara. Onunla buluşmak için; sözleş ve onunla yemek ye. Sonra; dans et diye, devam eder liste. İşgal ettiğim kişiler var. Özellikle yarim kusura bakmasın, artık! Eşgalimgözlerinde, ruhuna iletilen bir mesaj oldu, bir anda ona. Bende; anladım, gördüm, duydum! Ruhuma sevgilim olarak davet ettim, onu. Her şeyini derken? 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder