11 Nisan 2016 Pazartesi

PİNOKYO SOLO


20 03 Kısım

Her neyse, korkuyorum! Kötülükten, geleceğimizi görememekten... Günleri bitirememekten! Biliyorum, nefsim harekete geçerse? Ceza butonu; çentik atılacak, bir arenaya döner. Tekrardan benim yerime? ''Hayatla kavga eden, sevdiğim sen misin'' derim bende? Umarım kızlar, umarım sevdiğinize sizde sarılırsınız bir an evvel! Senin: dövmeni yerim ben diyen, yapaylıkta! Doğallıkta: lütfen bizden uzak dursun! Ağlama deme, kolaydır. Özellikle gidenlerin ardından? Ağlanılmaz ona Araf'ta sorular! Ağır gelirse, onu tehlikeye atmak istemezsin değil mi? Senin için, gidenimiz için, susuyorum! Sakinleşiyorum, göğsünün kokusunda. İstemeye gel beni! Ruhumdan istersen? Huzur anahtarı sende! Nasıl olsa, tekliflere açık bu kişiliğim? Seninle nereye olursa, yolculuğa da çıkarım! 

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder