30 Haziran 2016 Perşembe

ŞEREFE


1 04 Kısım

Ben senden, koskoca gelecek istedim. Ama sende, önemlisin. Arada nasıl olsa, sende yapıyorsun sahne kurma işini... Gerekirse; göbek alana kadar, yapmayalım ancak? Bizi ayırmasın, hain zaman dilimi. Şimdi; saçma sorularla, kendimizi kırmayalım. Götür kuşağının, gittiği yere. Birbirimizi, nefret duygusu olmadan. Ama birbirini kınamadan. Dolap dönsün yine, birbirimize karşı da. Çiçekler heba olmadan. Sanki; hayatlar, dosyalar tutacak şekilde yazılıyor değil mi? Hayır, ama! Korku dolmasın, ben senin yanındayım! ''Sorun yok'' dedin! Hayat; siyah masallar kadar, renkli. Hikaye olamayacak kadar, yoğun özelliklere sahiptir. Ama aynılığı kapsar hep. Hoşlandı; senle benim aramda ama? Daha yoğunu kapsamlısı... Sarıldım sana, hoş bir nefes alıyorum seninle... 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder