29 Haziran 2016 Çarşamba

RAKKAS


1 01 Kısım

Ben; güneşle gülümsemek gökyüzünden, iyilik bulmak istiyorum diye! Seni dışarı iter. Sende her şeye, her kimseye inat! Ayakta dur, aşk lazım de! Gecenin 03,00 de olsa da? Hayatı da, sevmek lazım. Sonuçta dünya dönüyor, ama? Hayat insanlığı, boş bırakmışa benziyor. Değiştirsinler döngüleri diye, verilmedi yaşama hakları kişiliklere... Canavara; dönüşsün diye, Ellerine bir gram et vermediklerine, emin olsalar da. Yinede; gülün yanında, kara çalıda bitiyor ne yaparsın? Bir daha o kadar çok, ara vermeyeceğim... Kendini açıklamaya, çünkü? Bir gün, bir an daima kıymetliymiş. Saçmalasa da; kelimelerim, benim var olduğumun kanıtıymış... İnsan oğlu; bunu kanıksamalı, sonuçta. Her bir giden için, ben buradayım. Onların sesiyim ben! Sen değilde, insanlığa? 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder