15 Haziran 2016 Çarşamba

KARANBOLE


9 05 Kısım

Korumama gerek yok seni! Sevdan; yanında zaten diye, haykırıyordur! ''Hak etmiyorum'' dediğin, ne varsa? Onlar için bile, yaşıyor olabilirsin. Şuan; küçük anları, halleri, büyüklüğün ile baş edebilirsin. Altından kalkabilirsin! Bir kusur işlediğinde, özür dilemek! İyilik beklemek, erdemdir. ama hareketleri doğuştan kısıtlıyorsa kişiyi? Karşılaşma; kötü an yada, iyi an beklemez! Sana geleceği sunduğu gibi. Geçmişinde; buradaydı az önce der ve bekler ne yapacağını? Sende; sadece sevdam neredesin diye, soru önerisinde bulunursun? Mutluluk ararsın. ''Ağlama yar'' der. Yarını sarar, yarin olan adam. Dünü ezer geçer... Bugüne bak, ben yanındayım der! Sen; ona yardımını bekliyorum demene bile, gerek duymaz! Anlar seni, yanına varır. Sende; götür beni buradan der misin? Yada ısıt beni. Buzların içinde, aşkımızın ateşi vardır de. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder