1 Haziran 2016 Çarşamba

KARAVANA


6 01 Kısım

Ayrıca gelip, sana sarılırım! Gösterge olan benliğine, bir kez daha gülümserim! Umut dolarız... Saçlarımda dolanmasını istediğin; ellerin için yetim bir çocuk gibi, hissetmemek adına çalışacağım ben! Biz olduk korkma, her zaman yanındayım ben diyorsun! Sağ ol, seni seviyorum. Hiçbir zaman; gidenler mi, kayıplarımız yoksa? Kayıplarımız mı gidenler demene? İzin vermeyeceğim, yanında olacağım senin. Sen doğalı, bana verilenler nelerdir? Ayrıca sen gerçek olmayacak kadar güzelsin. İyi ki bana kaderime girmişsin. Sağ olmaya devam et. Bir işe başlamadan, olumlu olumsuz gideceğine karar veremezsin! Nitekim; o kararı ben verdim de, sevdam. Hızlıca girdim hayatına, tıpkı? O vahşi beyaz at gibi; şövalye edasıyla, seni sarıp sarmaladım de. Be sevdam benim! Erkenden uyanıp, gündelik olgulara karışmadan önce? 

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder