3 Haziran 2016 Cuma

KARANBOLE


6 04 Kısım

Çok hoş bir sahne olmaz mı? Daha birkaç saatimiz varken, senin bana! Ayrıca demen? Gerek, gitmem ben demen! Seni bırakmam. O şekerli şeyi de, sana yedirmem demen gerekir mi? Asla! Her ne kadar sende? Benim keşfetmediğim yanlarımı buluyorsun. İyi ki benimle sin diyebilirsin, başında. Ömrümü ömrüne katmak. Tek hayat olmak için çabalıyorum! Şimdimiz elimizde. Sonuçta günümüz aydın oldu. Bu sayede; neden sen yada ben olmuşken? Tek savaşmayalım mı hayatla? Biz olmayalım mı? Ayrıntı olarak; hayatımızın içine huzur yayılmışken? Vazgeçmem senden. Hiddetle olay örgüsüne, karışmam! Karışsam bile, hızlıca yanıma gelirsin sarılırsın bana. Korursun, kurtarırsın beni! Oradan, senden, her şeyden bir o kadar? Hiçbir şeyden vazgeçmeyeceğimi anlamıyorlar! Nedense; siz yoktur benim sözcüklerimin arasında, biz vardır. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder