21 Haziran 2016 Salı

KARANBOLE


10 06 Kısım

Aldım, verdim, ben seni yendim den önce? Satın almalısın, o olguyu ki! Kullanmaya, tüketmeye hakkın olsun. Kırıklarını toplamaya! Kim, neye karşı gelecek? Yardım edecek sana, hadi ama! ''Hastalıkta sağlıkta'' denildiği gibi, iyilikte de kötülük vardır. Kan bağı; bir nevi onların ki, değil mi diyenlere inat? Nikahlarını kıymayın, memur bey! Olgular bile, zıttır ama? Birlikte olmadan, bir işe yarayamaz. Çalış, çabala anca? En sevdiğim hayvan, pandalar! Çok uysal oldukları, içindir galiba? İçindeki yaşama bağlanabilme tutkusunu, gösterin. Her şeye, hiçbir şeye rağmen! Razı olduklarınıza inat! Nihayet; benimde yüzüm gülebilir deyin! Bağrın, çağrın, kızın, kırın, dökün ama? Setlerden vazgeçin, ilişkiniz için uyarıdır! Bayılmaların, kan kusmaların, sahne midir, gerçek midir bu yazılanlar? 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder