18 Temmuz 2016 Pazartesi

SİS


0 00 Kısım

Galiba; aynılık diye tutturdum, ama! Bir sonuç bulamadım. Arkamdan; tiksinerek baktılar, atıp tuttular ki! Bir tek kişi bile; dur demedi, onlara. Yada günah! Ayıp olur; sus konuşma dövülürsün dedi. İç sesi; kaçtı evine yurduna galiba? Ama belli bir şey; sekerek gelinen dünyada, sekerek gidilir. Düşünce; buğuludur, boğulmanı sağlar. Dikkat kişi; sadece bir gün be, bir an gelir! O kişiyi de bulur, tehlike. Hayatın kirli yüzü! Kaza; acı ceza, asalak gibi yapışır yakasına. Biliyorum, beddua oldu ama? Hak ettiler! Biliyorum, insafsızlık, insanlıktan önde. Ama ruhunun olduğunu, hatırlatan kişiyi bulmalı birey. Tokmağı kafasına indirmeli, eş olmalı efendiler. Mey eden bir hayatta, haneler içinde yaşıyorsunuz. Dikkat edin, efendilikle söylüyorum ki! 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder