3 Temmuz 2016 Pazar

ŞEREFE


2 05 Kısım

Sen özgürlüksün, ama! Bende; insanlığımı balık sırtında yaşayan, bir bireyin diye. Bas bas, bağırmak istiyorum! Doğru ya, sonsuzluk sınır tanımaz. Özgür müsün, kısıtlığı hiç bilmez? Sadece yok saydıkların önündedir, o kadar... Sonsuzluk; Azrail'le anlaşmalı mı? Hayır, asla! Ama; derler ya! Azrail; bir olay bulup ben yaptırmadım benim ismimi anmazlar bu olayda diye, kulp buldu. Yine azrail amca? İlk defa ölüme, yada sonsuzluğa! Amca demiyorum, ama? Bebeklerin; masumluğunu anlatırken kullanmıştım, amca kelimesini... Sonsuzluğa, olsun varsın. Gidenlerin ardından bağrılmasın! Ölümün; statüsü, sıfatı da, varsın olsun. Peki onların ardında kalanlar? Gidenlerin yaşayamadığı, nerede adalet? Doğru ya! Yapayın; adaleti somutlaştırdık dedikleri, kişilikler... Kız; bizim, adalet hala yok muydu? 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder