5 Temmuz 2016 Salı

RAKKAS


3 03 Kısım

Ama eş dostta, yanındaysa? Ne mutlu sana! Dinler dinler yazar misali; sana, bana gelsin demeyeceğim herkese... Herkesin atması gereken, kötülükler vardır ama? Biz tamamladık değil mi? Bir birbirimizle, ruhumuzun kötülüklerini temizleriz... İyileştiririz! Bir; rakı balık gibi, suya muhtaçlık gibi... Sis:yasak elma mı dedin, sen? Senin; bedenin, benim için desem değil! Benim için önemli olan, insanların ruhları... Ruhların; katiliyim ben dedi, ruhumu çaldı. Ruh eşi yapacak mı, bilemem ama? Ruhumun efendisi! Şimdiden; ben, mey'haneyi yazarken? Tam senin, aşık olduğun kadın olayım! Deli ama? Kanı sadece sana akan, bir sevdalı. Orman; sen sen diye, ağladı. Bana mey etmişsin, yar. Sevdan benim işte! Yağmurda, huzurda beni bul de. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder