4 Temmuz 2016 Pazartesi

ŞEREFE


3 00 Kısım

Seni heyecan içinde, bıraktığımın farkındayım demek ister! Tüm karakterler... Buna sende dahilsin. ''Pardon'' denilen, asında? Karşıdaki kişinin, ruhunun bedelidir. O kalp aslında, onundur. Senden bir parçadır, küt küt atmaya devam etsin. İşte hüzün yerine? Sevinçle, heyecanla sarmalasın! Benim yerime, seni... Ha gidiyor muydu karakterler? Hayır, ama! Anlatmaya çalıştığı, bir başkaydı be sevgili. Her halükarda, işin içinde hüzünde olsa? ''Pardon o kalp benim'' diyebilirsin, her daim! Evet, bunun bir yazarı var. Ben sadece güfte yaptım. Seviyorum ne yapayım, başka alanlara da el atmayı... @sessizyazarH;  teşekkürler bu adamı gururlandırdığın için de bari! Estin de mi geldin, benim hayatıma? Bazıları; benim hayatım sana göre değil diyebilir, zarar görebilirsin diyebilir!  

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder