3 Temmuz 2016 Pazar

RAKKAS


2 08 Kısım

Bravo bana; kara toprağa dağlar dağlar diye, feryat ediyorum... (GALİBA BU İNTİHAR NOTU OLDU. Kızar şimdi yarım ama! Kırmızının marifeti... Bir şarkı, bir söz, bir dokunuştur. ''Neredesin'' demenin yoludur? Haktır insan oğluna, gereçtir. Söz bulamaz! Bazen her kelimesini, bir yerden kopyalar. Ya hani; bende özledim seni, ama? Yanımdasın yarim, tam karşımda. Ruhumuz bir... Yemişim, yer zaman ikilisini! Biz varız, sonuçta. Tatlı intikam notlarına, geçiş yapılır. İntihar, beğenilmediğine göre... Ben; sitemliyim! Tamam, kabul! Ama; kişilere, sevdiğime, varlıklara değil. Kesinlikle; bir derdim de yok, onlarla. Ama kavramlar, zordur ya! Bazen kendimce; açıklama. Bencillik, biliyorumluk, benlik değildir. Sebep, sadece anlatmak kısalığı... Dünyanın değişimine; ayak uydurmalarına, ön ayak olmak. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder