2 Temmuz 2016 Cumartesi

RAKKAS


2 04 kısım

Kadınlara hak veren şu anlık yapaylık mı? Bilinmez, ama! Annelik veren...Hakların güdülerin dürtülerin! Ne dini dili ırkı cinsiyeti? En önemlisi başarılısı başarısızı yoktur.Tüm kadınların, tüm insanlığın kadınlar günü kutlu olsun! Özgürleşme; bireyin sosyal ve psikolojik sınırlarından kurtulması imiş. Bende bir anlığına özgürleştim. Nasıl mı? Hayattan soyutlanmanın yolları... Özgür'ü karakterleştirip, onun sosyal alanına sıza bilmektir. Bende öyle yaptım. Kavramdaki sosyal kısımdan kurtuldum. Psikoloji kaldı geriye? Onuda  yazarı halletti zaten! Sağ ol asksensin42 ! Hikayelerinle beni de  sakinleştirdiğin özgürleştirdiğin için, umarım herkes böyle düşünür... Özgürleşmek ne derecede gerçekleşse de? Ben zaten kendimi karakterleştirdiğim için, bir adım sonsuz oldum...

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder