1 Temmuz 2016 Cuma

RAKKAS


2 00 Kısım

Hatta seni hırpaladığım için, kendime kızıyorum! Kıskanmak kızmak? Aşkın anahtarıdır... Sen ben, beni sen yapandır. Peki farklı alan oluşturmak denenirse ilişkide? Aşk bağlayıcı kalır kabul! Ama? İlişkiyi soğutmamak, farklı alanlar açmak. Sıkmamak ise sebep. Çözüm belli; bizim gibi olmak, sen ben yapmak meseleyi! Araya kaynamak istersen? Her türlü yardım edecektir, onun sen tarafı sana... Zararlı alanlar varsa ikiniz tarafından yararlıya döner. Ama birbirinizden hiçbir zaman kopmazsınız. İki taraflı hayat açısını hiç bırakmamalısınız. Köle olmaksa, ol! Kul olmuşsun, inanmışsın hayata yaşama... Köle ol, sevdiğini yaşama bağla... Yeri geldiğinde onu kendine tutsak edeceksin. Zarar hemen, birlikteliğinize beraberliğinize yarar olsun böylelikle. Hayaller hayatlar demişken? Zaman aralığı bunlarla dolabilir. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder