8 Temmuz 2016 Cuma

RAKKAS (SON)


4 00 Kısım

Sakin ol yüreğim, senin üstüne gelmeyecek o yürek! Sadece; yolu düştü dedim. Ki; ruhumu ele geçirdiğini nereden bilecektim? Devam hayata, seninle. Kapında köle olsun, kişiliğim. Yeter ki, hayattan soyutla beni. Dönmeye yüz tutmuş olgular, seçimlerimizle değişsin. Yolumuzu biz belirleyelim. Ben sen, sen ben olarak. Şu an neredesin, bilmiyorum ama? Sevdiğim; dön demeye, yüzüm yok. ''Seviyorum da'' diyemiyorum. Ancak ilk gün yaşadığımız; isimsiz notlar gibi, bir kitabın sayfasına takılı kalmayalım. Sen; beni, unutma. Bende; senin unutmana, izin vermeyeyim. Yanına gelmeme izin ver. Lütfen; senin aklındaki kusurumu söküp atayım der, galiba Hazar! Şu an; engel kime göre, neye göre? Kusur, özür, minimum laf kalabalığı ama! Can yakar mı?

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder