2 Mayıs 2016 Pazartesi

CÜCE KARTI


8 05 Kısım

Kisim kisi; seni tutmak icin, seni tutundurma mucaledesine girebilir! ''Kisisel benim alanim'' diyemezsin! Neden bilinmez, ama? Tanıdık her şeyin, sevgimize hediyedir. Aslında söylenmeyen. Sadece hissedilen, her duygu orada saklı. Sözlerim seni kırmaz. Sevgimden iyi niyetli, en iyi sözlerdir onlar... Senin içindir! Hayatı bu kadar büyütüp! İçinde olan küçük olaylar için, birbirimizi kırmamalıyız. Birbirimize sarılmalıyız! Çalan kapını aç, pencereni de! Birinde sesim, birinde kokum saklıdır. Beni bırakma, unutmada... Beş saat; bana az yada fazla demem! Kaderimize isyan olur. Ben çevresine değil. Kendine zarar veren bir tipim! Sen bunları duyma! Zaten yapmıyorum... Hastalığımla savaşıyorum... Bunu senin için; tanıştığım tanıyacağım, hayatına el uzatacağım kişilere yararı vardır. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder