15 Mayıs 2016 Pazar

KARAVANA


1 00 Kısım

Ki; doğru adımlar atmanı, gerekirse? Susmanı sağlarlar! Hem densiz densiz konuşmaz, hareket etmezsin sen. Yeri geldiğinde; ben yaparım onları, sana diyor... Sevdiğimin olan iç sesim. Laz damarı var bende galiba? Sevdiğim; ters davranırsam, kızma olur mu? Alttan almayı öğrenmeli insan, değil mi ama! Lafını da edeyim, rahatlayayım! İddia mı bu, yemekten çıkan? Ladese tutuşacaksın kişilerle. Hayır asla! ''İzin vermem sesinin yüksek tonda çıkmasına'' de. Bende; senin için, aynı yöntemi kullanayım. Kuşakla bağlayayım, benim dediklerimden çıkma desem de? Kendi bildiğini okur insan, bazen... Hem ben; seni sen olduğun için, seviyorum lafı. Havada kalmasın hiçbir şey için, ayrıca? Bu hayat; sen olmazsan olmaz! İmzamı atarım, karanlığıma... Sensizliği çekemem ben. Ruhun sarışın şarkıda da; denildiği gibi, anlamı insanı dinç tutuyor. Dayanak sağlıyor ona. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder