21 Mayıs 2016 Cumartesi

KARAVANA


2 07 Kısım

Ki; sana iyi gelen kişilerden, uzak duramazsın! Aşk; karşı cinse, ilişkine duyulan bir duygu değildir, yalnızca... Dostlarına da, kardeşlerine de, aşk duyabilirsin. Aşırı seversin onları, onlardan kopamazsın. Prenses/prens gibi, hissedersin yanlarında. Hem onların hakkıdır, hem senin kalbini ziyaret etmeye devam ederler. Güzel sözlerle... Canıma renk kattın, hayatıma girdiğin gün? Alıştım kız sana; bak gideyim deme ha! Nasıl da, sevdim seni? Güzelim, esrarengiz. Altımda araba; gel beraber gezeriz! Ne ile ilgili, bir şey bulamadım affola! Tamam, tamam buldum galiba. Işığım oldun, kapa gözünü hisset. Lamba gibi; parlar yıldızlar, demi! Senin parlaklığın yeter, bana güzelim! Işığımsın. Beyaz saf sevgi ile yan yanayım senle. Maziler geçse de, unutmam artık seni! Izdırap çekerim sensiz, beni bırakma! 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder