31 Mayıs 2016 Salı

KARANBOLE


5 07 Kısım

Ayrıntılı bir şekilde, birlikteliğimize yansımıştır umarım! Korkma ve sar beni. Arkamda dur, önümüzü göster. O bile yeter! Bak; bütün hayvanlar eşittir, ama? Bazı hayvanlar, daha eşittir. Mesela sürü şeklinde uçanlar. Çift olmaya hayatını adayanlar, angut ve serçeler. Şarkıda bahsedilen kuşlar. Odasında gelişmek yetine, ellerimiz birleşsin. Dışarı çıkalım, olmaz mı? Bak eli görmeyen yazıyı, kalem yazdı sanırmış. Ki; bende bazen yazan kalemler diyorum, cümle içinde. Kalemler kırılsa da, yazılanlar kalır diye! Galiba adaletli davranıyorum, yada? Öyle hissetmek istiyorum, galiba? Sabah kalktığımda, önce sana merhaba. Sonra yazılan kelimelere, merhaba diyorum. Gündelik hayata, ayak uyduruyorum. Hedefimin; sana koşmasını, biraz daha bekliyorum. Zamana olan öfkem, bu şekilde durulacaktır. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder