5 Mayıs 2016 Perşembe

DEVE KARTI


9 02 Kısım

Şimdi git, sevdiğim! ne o ufaklık? Beni kovma! Annelerin babalara yaptığı; pazar çilesi gibisin ha de, bari! Her neyse çünkü? Seni seviyorum, sevdiğim! Gerçekler senin sayende, can yakmaz. Bir sevdiği; sevilen olmak, bunu gerektirir de! Herkese yeter galiba? Yanılmışım. Bir aşkı aramamakta, zaten? Beni bulacağını bilseydim! Seni arardım, daha önce bulurdum. Ömür boyu sürdüre bilme, sendromu benim ki si. İsmimi nereden biliyorsun? Canına Canan olduğum için mi? İşte o an anladın, galiba. Ağda takılı kaldık birbirimize, alıştık. Bir soru ya! Senden uzak duramıyor sam? Cevabın ben olur! Durma, yarim sin galiba. Dikkat et! An be an; ölümün seni almasını istemiyorum dedin ya! Ömrüm senin, be sevdam! Aptal hissini, sona bağlanmayı istemiyorsun! Ben; hayır, sana aşığım şapşal kelimesi yerine? 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder