4 Mayıs 2016 Çarşamba

DEVE KARTI


9 02 Kısım

Korkma, seni sıkarak soylenen bir sey degildir. Bu; soz gelimi de, degil ama! Hedef olmasi icin; ayni senin durtulerinin. Bana alismasi icin, nasil zamana ihtiyacin varsa? Benimde; ayni zamana, farkli yonler icin ihtiyacim vardir! Korkmayalim, birnirimizden! Kacmiyoruz, Ama bilemedim, belli etme! Yağan her şeye; şükür demeli, kabullenmeliyiz değil mi? Onu bir tür nimet çünkü. Peki hayatımızda; olgular üstümüze, yağmur niyetine yağdığında? İnsan bir kaçış noktası arar. Bilmez ki, onu sağlayan bile var. Neyse beni! Beş neye, bir kime mecbur bırakan? Sonumu düşünmüştür de. Sus sorgulama, yada? İyiyi bul, o şekilde. Başka türlü; elime ne geçer ki, sanki diyebilirsin! Ama daha fazlasına hakkın yok. Ayrıca sözcükler boğazına dizilebilir. Önce; ben önce ben diye, ancak! 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder