1 Mayıs 2016 Pazar

CÜCE KARTI


7 07 Kısım

Neden; ben, sen, o var? Biz yok! Hayret, ben ki? Telefondaki sesi yazan, konuşan, duyulan, ne varsa? Ben hizmet ederim, ama! Sesin rengi var. Tonu elli ton olduğu kadar? Seni yaşama bağlayan uzuvların... Galiba ben filan değilim? Ben buyum! O ben degilim! En basindan saklaniyordum. Sucsuzken suclu arar, olmusum. Goruntuler ayna kadar olmasada? Seni; sen yapan yuzunun, yuz kez gorunmesi olsa bile? Her sey; ben, sen, o ne kadar basit! Kabus olmasin hayat, yeter! Tatli mi tatli, belki? Yazanin kurgulari, kendi hayatindan secmesi gibidir. Sen cikmaz sokakta kalirsin! Seni; ben kurtaririm yarim der, o kisi. Hakli yada haksiz nedenler arar, sonuc bulamaz ama? Nerede; soguk odalarda, iki kisi degilsiniz ki? kara kara dusunme, saril rahatla! Hem; benim sevdigim dusunmuyor yaziyor desinler... 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder