11 Mayıs 2016 Çarşamba

JOKER KARTI


11 08 Kısım

Ben; sen olmadan, cocuk? Kucuk, ac, yada! Kapali, kiyilma, kiyim! Kimin icin, bir seyler iyiye gitsin? Dongu degilsin diye! Ama kim dinler? Yapay; dogalliga ustunum ben diyor. Zorlanmadan, hicbir sekilde. Gece; hic bir zaman kurgular icinde, olmak istemez! Ama nedense? Kisiden kisiye, yerden yere, atlar dururuz. Nereye gidilecegini bilinmezse de? Ben; benim, bilincaltim degil! Yedi nano saniyeymis, ha gayret! Hakli olarak, insanlikla? Bir metafizik oyunu oynuyor, yapay. Dogalliktan kaptigi, olaylardir bunlar. ''Nereden baslasam'' deme, cunku? Ruya; hayatina, zaman akisina dahil degilse? Ben; onu yaparim, rahatlamam gerek! Bilinc ustu aktif olmadan. Önce; nereden baslasam bile, hayira ciksin demekten kendini alamaz birey. Korkar, kabusu zamana yansiyacak diye! Diger durumda olanlar icinse, sanstir. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder