13 Mayıs 2016 Cuma

DEVE KARTI


13 01 Kısım

Olumlu yönlerde bulunur. Hayatta bir şekilde? İki eşittir bir, aşk eşittir biz dediysek? Tek olmaya, baş koyacağız. Açık ol yeter, birbirinize! Şerefi korumaya.. Her insanın; acıları miniğim benim dedirtse de, dayanma gücü birbiriniz de vardır. Kızım; ben erkeğim! Güçlü olmak; doğamda var dedirtmez, yaşam. Yapay yapar, cinsiyet ayrımını. Yalnızca; söz vermek, yeterli olmaz. Çünkü an anıya, ne zaman geçecek bilinmez? Belirsizliktir ömür, ama! Özgürsün; iyilikte kötülükte senin yanında deniyor insanlığa. Onun için; seni seviyorum ve yaşamına inanıyorum de! Bir kez daha; o an işte? Bir filiz açar içinde. Sevdiğine de; günaydın umudum dersin. Yeni bir başlangıçtır bu senin için! Çevren; işte benim kızım, en güçlüsü. Doğru kararı verir derler mi, aileler? Acaba siz; onlara olduğu kadar, yarine hediyesin aslında. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder