12 Mayıs 2016 Perşembe

CÜCE KARTI


12 04 Kısım

Bizi bir adaya koyalım. Yaşam bitsin, birbirimizle... Özel olmasa da, bizim olsun sahneler. An be an, büyüt birbirimizi... Bitti kestik repliğini, seviyorum. Ama bitmesin! ''Bazı konularda affet beni'' der, kişiler. Bende öyleyim. Sünepe gibi yaşamaktansa, vazgeçme be gönül sözüm! Ne ben senden, ne sen benden hiç bir zaman kopmayalım.  Ben; sana mecburum diyelim, ama? Birbirimizi; anlamayı, dinlemeyi, hiçbir zaman bırakmayalım. Set kurmayalım, ama! Herhangi bir zaman diliminde, kendimiz olmayı bırakmayalım! Gül yaprakları döktüm. Senin için; benim olduğun için demek? en iyisidir, bu durum! Davetsiz misafir olsa da? İyi ki geldi, kalbimize yerleşti! ''Hoş geldin'' de, sende ona! Selam verelim, birlikte. İçimizde ilişki yangını, hiç bitmesin. Ne ün, nede statü? Bizi ayırmasın! Ar damarı, sakin kalsın. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder