4 Mayıs 2016 Çarşamba

CÜCE KARTI


9 07 Kısım

Lunapark senin her halini görür. Onun için; birden fazla seçenek sunar, sana. Tercihin; kolaylaşsın diye, o. Kısa hayatının; en güzel gününü yaşatacağız desin, biri bir şey. Yarim neredesin ya? Gelsene! Alıntı, alı konuldu... Bu nedir arkadaş? Onu tanı, anla. Bir kere; uzaklık iyidir tez ayrılık getirmez dedi, deyimler. Numara yapma; bir kezde kendin ol diyenlere? Ben zaten benim! Siz; insan kıyafetinizi giydiniz mi diye sor kardeşim diyen, biri için en küçük kıskançlık bile... Asıl ailede başlıyor. Uzak dur, benden de. Bazen mağaza mağaza gezersin. Kendine kıyafet bulamazsın. Neden, ne için, kimse sormasın? Hayatın seni beğenmedi mi, yoksa? Vah vah! Komşu koş, ben delirdim. Külün var mı? Yeniden doğacağım. Hüsran yaratmak mı? Hayır sevdiğim ama! Ben değil. Sar ve hoş olalım. Hoşnut olalım, yarim. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder