30 Mart 2014 Pazar

UZAKLARA GİTME #2 Animals



  • 58. Bölüm 



Bilemedim bir maceraya atıldım zehirli yolda yürüdüm. Fakat bu acı bana iyi geldi. Hayal kurmak insana iyi gelmezmiş, gerçeklere dönmek gerekirmiş.Ağlamak bile yasak bana ama tekniklerime yeni bir tane ekledim bana iyi gelir.  Kimin tekniği taktiği yok ki; bazı kimseler çevrelerine kusar zehrini. Bazıları kendini bitirir. Ancak her duygu, davranış,olay, durum tek şekilde sürüp gidiyor şimdi. 
Tılsım daha bunu anlamamıştı! Aylar geçecek Batı'yı unutacaktı. Ancak; Doğu'yu tekrar görecekti. Bir mesajıyla; gecesi, gündüzüne karışacak yalpalayacaktı. Zırh: Boş ver kaderine güven demişti. Haklısınız doz doz ilerliyor sanki zaman demişti Dünya sohbete katılarak... Bak; kız, neredeyse üç ay olacak geleli! Ancak izlendiğini fark ettim demişti Dünya... ''Tonguç ve Tan mı? Evet fark ettik'' demişti, Uzay! Tılsım: Ay onlara ne oluyor ben kendime güvenemiyorum ki demişti... Hem yazıları bayağı ilerlemişti. Zırh; Myspace sayfasından bahsetmişti.
Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder