28 Mart 2014 Cuma

UZAKLARA GİTME #2 Payphone



  • 56. Kısım 


Durdurulur! Donmak.Yanmak nedir ki acaba! Yanlış doğruları götürürmüş doğru. Benim yanlış yaptığım her an doğrularım gidiyor. Giderken bir duyguyu da götürüyor. Öldürüyor beni bu olay, Güvenim, gururum, umudum, sevgim en önemlisi saygım kendime olan saygım kalmadı. Onun içindir ki; nefret ediyorum, fakat önce öfke olmalı değil mi? 

Bakın, sakin olun! ''Onu da tanıyacak, sizi de üzmeyeceğim'' demişti Tılsım... Adım adım gerçekleşecek her şey. Siz; beni, niye oturttunuz acaba Uzay bey demişti? Bu arada adım adım yeni pencereler açılacak hayatımız da! Ancak; siz benden, ben sizden gidemem canlarım demişti Tılsım! Sarılmak istiyordu Tılsım... Dünya bunu anlamıştı. Kız; mahsunlaştın, geliyorum demişti.    Siz bostan korkuluğumuzunuz! Hım; galiba öylesiniz demişti, Dünya Zırh ve Uzaya bakarak! 
Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder