29 Mart 2014 Cumartesi

UZAKLARA GİTME #2 Moves Like Jagger



  • 57. Kısım 



Evet beni düşünen kim? Söyleyin, bak kızmayacağım. Espri yaptım ancak ben direkt nefretten başladım ki!  Tek bir gerçek var hayal kurmak bana yasak. Gerçekler tüm yalınlığı ile kalbime ufak darbelerini indiriyor. Acı çekmem kimleri mutlu ediyor umurumda değil. Ben sadece acılarımı parçalara bölüp mutluluk olarak sunmak istedim sevdiklerime. Hata değil de oyun oynadım, bazen oyunda tehlikeli oluyormuş. 
Yıllar geçse de, mevsimler değişse de? Bu anı; hatırlamak için sizde bana sarılır mısınız demişti Tılsım! ''Tabi ki'' demişlerdi... O an; zaman geçse de gülümsemenizi unutmam size minnet dolarım demişti. Zaman acımasız üzerimden geçti. Ama anıları hatırlamak için yazıyorum! Kaderime; benimle inatlaşma be dur de diyorum, demişti Tılsım... Haklıydı aslında Zırh'ta ama bilemezdi ki? Tılsım'ın huyunu; olmayacak şeyi, oldurmak istemesini! Ancak; yanlış hesap Bağdat'dan dönermiş... 
Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder