23 Mart 2014 Pazar

UZAKLARA GİTME #2 I'll Be Waiting


  • 51. Kısım 


Tamam! Deneyeceğim. Zaten adımlarımı da attım. Yeni bir ben, geliyorum. Bu arada adım değişmeceli anlamdadır.  Kimse ışığın sönmüş, senin demesin. Hakkı yok buna, mum yanar.  Işık saçar etrafına biliyorum ki; Herkes bir şekilde sönmeyi ya da tekrar yanmayı bekler. Anlıyorum onları! Doğru gün doğuyorsa, mevsimler değişip. Zamanın akmasına yardım ediyorsa. Gülümse be! İnsan gülümse ki; Seni arkandan vuran, bıçaklayan, seni ezen, üzerinden geçen, kişilere inat dur be!Kalk ayağa oturma! Hayat akıyor. Git! Yakasına yapış hesap sor. O cevap veremez, ama içindeki insanlar verir. 
Hey o; geçen ay tanıştığı çocuk yine mı, onu rahatsız ediyor diye! Konuşmayı bitirmediklerin de, Tılsım dayanamayarak; hey arkamdan konuşulacak konular ve ben tam önünüzdeyim demişti. 
Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder