1 Mayıs 2013 Çarşamba

Üçüncü Hikayem



  • 248. Bölüm


Beni affet bu kelime ne kolay söyleniyor
Böyle tabi ki affedecektim ama beni çok
Üzdün Derin dedim affediyorum seni
Çünkü benim güzel karımsın sen benim
Dedi Devrim Derin bir nefes verdi ve
Ardından teşekkürler dedi şimdi sana
Vermek istediğim bir şey var dedi Derin
Aşağı indi ve çantadan bir fotoğrafla bir
Kamera çıkardı ve Devrim'in eline verdi 
Ben yanında durmayacağım sana yemek 
Hazırlamak için mutfakta olacağım izle 
Dedi ve gitti Devrim önce kameradaki 
Görüntüleri izledi orada güvenlik görüntüsü
Vardı nereden nereden demeye kalmadı 
Okuldan olduğu belli oldu Derin bunları 
Neden bana izletiyor ki demeye kalmadı 
İzler misin şunu dedi arka planda biri bende 
İzledim hatırladım Derin'in bana anlattığı o 
Aklının oyunlarıydı bunlar sonra görüntü 
Değişti evlerinin kapısını önünde benimle 
Konuşuyordu Derin seni seviyorum dediğim 
Andı o an ve bir an her şey karardı görüntüler 
Gitti ne oluyor demeye kalmadan bir şey olduğu 
Yok sadece bu bölümü nasıl bağlayacağımı 
Unuttum dedi Derin kameradan şimdi senden beni 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder