28 Mayıs 2013 Salı

Dördüncü Hikayem



  • 80. Bölüm


Hem saat ikide başlayıp altıda bitecek
O saatten sonrada beni Tarık alacak
Oradan dedi Oğuz ile Tarık dost oldu
Biliyor musun arada kameradan beni
Çekiştiriyorlar dedi ardından ve sustu
Demir'in bunları sindirmesi biraz zaman
Alacaktı ama öyle mi o zaman eniştem
Ve yakın dostu ile sabırsızlanıyorum
Dedi Demir Ecede gelir iyi olur dedi
Dolunay Demirde Ecede kim dedi
Merkezden arkadaşım dedi ama Mesut
İle olanlardan sonra Oğuz hayatta
Çağırmamıştır dedi Dolunay Mesut
Hak etti ama dedi içinden kavga etmese
İyi olurdu ama eminim dişçiyle akraba
Olacak bundan sonra dedi Demir arkadaş
Kavgaları işte senin nasıl okul ortamın var
İse benimde merkez ortamım var dedi
Dolunay tamam anladım onu dedi hadi
Sen uyu yarın ben seni bırakır dönerim dedi

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder