21 Mayıs 2013 Salı

Dördüncü Hikayem



  • 60. Bölüm


Tarık anlamadı bir anda olan biteni
Hemşire gelip de hastanın neden
Odasında olmadığını sorduğunda
Anladı olanları hemen hastahanede
Olan her şeyi aklından geçirdi ve
Ben ne kadar aptalım annesi Efe
Yüzünden öldü Tarık bunları düşündü
Ve son hızla Dolunay'ın evine gidiyordu
Ama deniz kenarında bir karmaşa
Olduğunu gördü hemen o tarafa doğru
Koştu Dolunay bunu yapmaz diyordu
İçinden ama yaklaştığında ise o manzara
Her şeyi bitirmişti Dolunay bembeyaz
Yüzü ile denizden çıkartılıyordu Tarık'ta
Koştu hemen o benim sevgilim dedi yan
Yan bakan gözlere kucağına aldı hemen
Neden yaptın bunu dedi Dolunayda o
Anda gözlerini açtı bunalıyorum bu çirkin
Gerçek bitsin istiyorum anladın mı beni
Dedi Tarık'ta evet sevgilim anladım özür

Kara İnci


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder