21 Mayıs 2013 Salı

Dördüncü Hikayem



  • 58. Bölüm


Tamam kızım dedi Ahmet bey ve gitti
Ürkek durma öyle öğrendin işte dedi
Dolunay Tarık'ta sekiz yıl senin yanı
Başında olamadım bunu için beni affet
Dedi sen benim bundan sonra sevgilim
Olarak yanımdasın bu bana yeter dedi
Dolunay Tarık Dolunay'ın yanına gelerek
Dolunay'a sarıldı ve ben senden şimdi
Benden daha önce aldığın şeyi geri almak
İstiyorum dedi Dolunayda ne o dedi ve
Dondu kaldı anlamıştı daha önce kendisi
Öpmüştü Tarık'ı şimdi onu istiyordu almak
İçin hayır bunu yapma dedi bir anda utandı
Dolunay ve gözlerini yerdeki fayanslara dikti
Benim tatlı şeyim utanırmış kıpkırmızı olurmuş
Dedi Dolunay hayır hadi ve kafasını kaldırdı
Hadi yap dedi Tarık'ta ateşli bir şekilde öptü
İşte aldın dedi Dolunay nefes nefese ve sağ ol
Dedi Tarık'ta rica ederim ne demek tatlı şey
Dedi şimdi bana Fırat'ın neden gelmiş dedi

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder