30 Mayıs 2013 Perşembe

Dördüncü Hikayem



  • 88. Bölüm


Uykusunu iyice almıştı ama bu dört saatlik
Yol kendisini de yormuştu biraz uzanmanın
Kimseye zararı olmaz herhalde dedi ama
Yaklaşık yarım saat sonra uyanacağını
Bilmiyordu o yarım saat içinde Dolunay'ın
Durumu şöyleydi rüyasında annesini gördü
Annesi iyi evlendin ama bu günü beni unuttun
Dedi anneciğim asla seni unutmadım ben ama
Dediği an yaptığı yanlışı gördü Dolunay bu gün
O gündü ve o günde evlenmişti ah hayır dediği
Sırada görüntü değişti Efe elinde silahla Tarık
İle kendisinin yanına geliyordu sen o günü unuttun
Ama ben unutmadım o gün iki kişiyi öldürecektim
Sen ve ben ama benim yerime annen gitti şimdi
Sıra sende diyordu o anda araya Tarık girdi ve
Vuruldu işte o an annesi gelip Tarık'ı alarak
Uzaklaştı yanından hayır anne bunu yapamazsın
Dedi Dolunay ve çığlıklar içinde uyandı sadece
Bir rüyaymış yaşıyorsun dedi Tarık'a sessizce
Çünkü Tarık tatlı bir rüyanın içindeydi şu anda

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder