27 Eylül 2014 Cumartesi

MAVİ


16. ... 20. Kısımlar

Renkler beyazın içinde yok olmak istemişler. Kurtarıcı olarak görmüşler tek birini. Haklı olabilirler. Tabi, bıkkınlık ifadesi olabilir. Tabi, kabulleniş şekli olabilir. Kelimelerin bir çok anlamları vardır. Değil mi seni neden yazmıyorum. Sen sevgilim idin. Sen gerçeğim idin. Ama şu an! Sen ve kişiler yok olmaya yüz tutmuşlar. Kızgınlık! Neredesin sen? Ya da değil mi ile bitti. Ardından hayat başladı. Anladım! Lakin bir noktada kişilere sarmayı bıraktım. Kendime, hayatıma sardım. Herkes tam tersini yaparak rahatlar. Ama ben herkes değilim. Gizemli iyim, sevilen im, nadide inciyim. Deneyimleye bilirim hayatı. Lakin acemi olmayacak kadar olgunum. Durumların üzerinden geldim. Hayat beni yenemedi. Yutamadı! ''O'' var. Ama son için değil! Başlangıçlar için var. Nefesim yettikçe, yenilere kapım açık. Eskilere ''kapalı'' olacak diyemem. Çünkü zamanımın içinde an! Her süre için anıya dönebilir. Mutlu olmam için, birileri savaşıyor. Annem, babam, arkadaşlarım, dostlarım, okurlarım. Herkes bana güç veriyor. Dayanmam için, savaşıyor. Yeter ki hayatım içinde iyi olayım. Olaylara ışık saçarak, günümü günlerini aydınlatayım. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder