23 Eylül 2014 Salı

BORDO


57. ... 60. Kısımlar

Tuttum seni bir tanem de be küçüğüm. O bahçede bende seninle birlikte sonlanmak istedim. ''Kurtar beni'' tanem demişsen bile duymadım. Kim karşısındaki kişiyi görür. Haklı! Nefsinin kurbanı olacak. Ya da oldu kim bilir? Güzel ''anlardı'' derim. Ardından geçmişime yollarım. Tozlu sayfaları yakarım daha sonra. Güçlüyüm ben değil mi? Bunu yapabiliyorsam. Evet, hayat beni alt edemez. Sonu görmekse! Dünün yarınla buluşmasını izle. Güneşin sana gülüp veda etmesini bekle. Gün üzerine geliyorsa, saatler ilerliyor zaten. Neden kasıyorsun ki kendini? Öpmek birine masum gelen bir harekettir. Diğerinin hoşuna gitmeyebilir. ''Seni seviyorum'' demenin en kısa yoludur. Kim ''bilebilir'' demen? Gereksiz. Kendini sen yönetmelisin. Başkası değil! Ne ailen? Ne arkadaşın? Ne dostun? Kimse karar vermesin geleceğine. Ancak; şu anlarını etkileye bilmeliler. İzin vermek senin elinde. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder