27 Eylül 2014 Cumartesi

MAVİ


6. ... 10. Kısımlar

Bir saniye bile bilinmezken? Nasıl istenen bir durum oldu. Hayaller ardından bilinç altı istenilen yapıverdi durumu. İşte zevk! Ardından anlık bir duygu. Her şeyi siyah ve kırmızı yapabilir. Herkes için geçerli bu! Bir salise bile huylarını değiştirebilir. Yeni kişiler de katkı sağlar buna. Nasıl mı? Hadi ''yapalım'' dediğin bir eylemle. Ya da ''yapmasak'' mı dediğinde? Geri işleyen bir durum yoktur. Onu için eylemlere devam etmelisin. Temel miYan mı? Yan; sevinmek, üzülmek davranışlara devam yani. Geri ancak adımlarla işler. Yürürken geri eve dönebilirsin. Benim için geçerli değil Allah'tan. Yalan mı? Bir çok şeyi yapamayanlar arasındayım. Bana ''hayır öyle düşünme'' diyecek? Bir karakterim yok. Evet, belki görüntü... Bas bas bağırır. Annemdi o benim. Halende öyle hikayesi devam etmese de. Bana en çok  kızacak kişidir o. Firuze'm! Atmam gerek. Sıkıntılarımı, yazılarımın tamamını. Ama saklıyorum. Herkesin keşfedemediği sakladığı olguları vardır. Yavaşla! seyret kişileri. Ne yapıyorlar hayata? Nasıl davranıyorlar? Mimikleri nasıl? Dalga geçip, oyun oynuyor olabilirler. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder