26 Eylül 2014 Cuma

BORDO


85. ... 88. Kısımlar

Yapmak istediğin ve yaptığın eylemin kendine has kokusu vardır. Selam! Merak etmenin en kısa yoludur. ''İyi ol'' demenin nezaketle söylenmiş halidir. Kötü bir söz değildir. Allah'ın için yapabilirsin. Sevmediğin, tanıdığın, tanımadığın kimseler için iyi bir temennidir. Meğer kandırmak için uğraşmamış. Kötüyü kendim sanmışım. Olaylar ve kişilerdir belki. Neden? Oklar bana yöneldi. Benim yanlışım tamam. Ama onlarda hatalı değil mi? Nefret eden, edilen tek şey. Ben oldum. Kendi tarafımdan ve karşı taraftan. Düşmanlar olmasaydı. Kötü sözler duymazdı. Cadı dövülmezdi. Hayata küsmez idi. Bir o kadar insanları benimsemezdi. Benimsemek? Kötü yanlarını dillendirmez sen. İyi olurmuşsun. Lafları, eylemleri görmez. Ya da duymazsan? Mutlu olabilirsin. Detaylar keşfedilmeyen olguları çıkarır. En iyiye ulaşmanı sağlar. 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder